November 2017

MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Latest topics

» Jom Guna Prepaid TuneTalk Jimat & Mendapat Keuntungan
Tue May 24, 2011 3:49 pm by ASBN

» Senarai Mantan Komander JPAM UiTM Pahang
Wed Oct 27, 2010 4:56 pm by yathashim

» Mohon Maaf Di atas Kehilangan Avatar Anda
Mon Mar 22, 2010 5:16 am by Admin

» SISPA UiTM Seluruh Malaysia - Jom kenalkan diri
Mon Nov 02, 2009 4:11 pm by suterakasih

» Lawatan Komander UiTM Pahang Ke JPAM UiTM Malaysia
Tue Oct 20, 2009 1:44 am by Tengku Misteri

» Carta Organisasi JPAM - Batch-batch terdahulu
Sat Sep 12, 2009 5:40 am by sAzUwI

» Cadangan Aktiviti Semester Hadapan (Julai-Disember 2009)
Sat Sep 12, 2009 5:35 am by sAzUwI

» Result Final
Sat Sep 12, 2009 5:29 am by sAzUwI

» Kursus Asas Pertahanan Awam
Wed Jul 22, 2009 7:02 pm by sAzUwI

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Keywords


    Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Share
    avatar
    sAzUwI

    Posts : 99
    Join date : 17/04/2009
    Age : 30
    Location : Seremban

    Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by sAzUwI on Sun May 31, 2009 9:33 pm

    Salam..

    bukak lagi topik baru..hehe

    cumer nak ckp, forum junal jpam nie tak kan wujud klu tak dari blog jurnal jpam..

    proses upgrade dah selesai..tp mgkin kener wt penambahan lagi..ader aper2 cadangan dan aper2 ar nak cakap pasal blog nie..??? bounce

    nas_say

    Posts : 12
    Join date : 20/06/2009
    Age : 27
    Location : Kuala Berang, Terengganu

    Re: Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by nas_say on Sat Jun 20, 2009 1:32 pm

    pd pendapat saya.. cmner kalau kita ajak bdk2 koko tuk join jurnal ini..
    kalau ada bdk koko nk komen atau beri cadangan apa2 ke..
    avatar
    Acai

    Posts : 88
    Join date : 17/04/2009
    Age : 29
    Location : Banting, Selangor

    Re: Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by Acai on Sat Jun 27, 2009 9:24 pm

    bukan budak koko la nasir. dak KO. ha3~
    ok2 gud suggestion. lgpun mmg kite dah sediakan satu tempat khas untuk dak KO join forum ni. cume tinggal promosi je..

    nas_say

    Posts : 12
    Join date : 20/06/2009
    Age : 27
    Location : Kuala Berang, Terengganu

    Re: Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by nas_say on Mon Jun 29, 2009 5:09 pm

    sy ada satu lg cadangan..

    apa kata kalau kita bt penilaian komander..
    mcm penilaian pensyarah..

    yg to kita bg lh pelajar2 ko nilai kita....
    Very Happy
    avatar
    sAzUwI

    Posts : 99
    Join date : 17/04/2009
    Age : 30
    Location : Seremban

    Re: Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by sAzUwI on Mon Jun 29, 2009 6:30 pm

    nas_say wrote:pd pendapat saya.. cmner kalau kita ajak bdk2 koko tuk join jurnal ini..
    kalau ada bdk koko nk komen atau beri cadangan apa2 ke..

    mmg tue targetnyer..tp sebab jurnal nie dah nak abes sem bru aktif..jadik nak promote pun payah..jadik sem depan lar ke arah mempromosilan jurnal nie..

    Sponsored content

    Re: Blog Jurnal JPAM - Mohon cadangan dan penambahbaikan

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Nov 24, 2017 11:35 am